Bloggintresserade

8 feb. 2012

Favoritros



"Välj en färg"

22 kommentarer:

  1. Åhh, hvor den er vakker. Blekrosa og lekker. Flott bilde.

    SvaraRadera
  2. Vacker som en tårtros i sin blekrosa färg! Ja, rosa rosor är vackra o milda-

    SvaraRadera
  3. SÅ FIN!
    Rosen har också blivit en av mina favoriter!!
    T.o.m. rosa ;)
    Tack, ses!

    SvaraRadera
  4. Rosa är en färg som jag har börjat gilla allt mer. Vacker är den rosa rosen.

    SvaraRadera
  5. Rosa toner i blommor är ganska så vackert, men ingen färg jag är så förtjust i annars... men bilden du visar är förnämlig :)

    SvaraRadera
  6. Skøn farve på rosen...;-D

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt rosa. ♥
    En ros 'r alltid vacker

    SvaraRadera
  8. Känner nästan doften av den. Så underbart vackert och bra fotat :0)

    SvaraRadera
  9. Verkligen en vacker ros!

    SvaraRadera
  10. Vilken snygg närbild, rosa är en härlig färg!

    SvaraRadera
  11. For en vakker rosa rose.
    God kveld.

    SvaraRadera
  12. Rosa betraktas ibland som en lite barnslig färg, men titta bara på din ros! Så underbart vacker, jag tycker mig känna den allra svagaste rosendoft....

    SvaraRadera
  13. Vakkert vakkert vakkert :0)

    SvaraRadera
  14. Det var en nydeliog rose,men en skjønn farge:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tusen tack och en jätte stor kram
      till er alla för fina kommentarer!
      Ha det gott!

      Radera
  15. Helt och hållet fantastisk bild.

    SvaraRadera
  16. Underbar färg, en av mina älsklingsfärger.
    Läckert macro du bjuder på också!

    SvaraRadera
  17. Perfekt !!! var det første ordet jeg kom på da jeg så denne herlige bild.

    SvaraRadera