Bloggintresserade

28 mars 2012

Mitt i prick



MITT I PRICK

13 kommentarer:

  1. Älskar färg och fokus, verkligen ett lyckat foto. Mitt i prick på alla sätt!

    SvaraRadera
  2. Vackert och lite romantiskt vill jag påstå. Mitt i prick på bästa sätt.

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen mitt i prick. Mkt fin bild.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. En färgglad prick mitt i det gröna.Snyggt.

    SvaraRadera
  5. Härligt vackert och verkligen mitt i prick.
    Gillar att titta på din färgglada blomma bland allt det gröna.

    SvaraRadera
  6. herlig bilde, - flott komponert og med sterk farge. Ikke fra i år vel?
    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  7. Svar
    1. Tack så mycket för att ni gillade
      min Tistelblomma!
      Kram!

      Radera
  8. Snygg mitt i prick!

    SvaraRadera
  9. Åh, vilken ljuvlig bild! Den lockar en att känna, att klappa, att lukta ... Vackra färger!

    SvaraRadera
  10. Fantastisk flott i detaljer og farge! Nydelig!
    :)

    SvaraRadera
  11. En mycket vacker prick!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack till er alla!

      Radera