Bloggintresserade

9 maj 2012

Osynlig

27 kommentarer:

  1. Lille fuglen som gjemmer seg i snaret. Skikkelig øyenlyst.
    God kveld

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/09/onsdagstema-108/

    SvaraRadera
  2. Vilka passliga färger att gömma sig i ...

    SvaraRadera
  3. En fin bild till temat, man ser nästan bara ögonen.

    SvaraRadera
  4. Den gömmer sig bra där:)

    SvaraRadera
  5. Mycket bra gömställe där för den fågeln. Fint foto, som alltid.
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. men herre Gud så fin pippifågel som verkligen inte är osynlig för mig.. Vilken ögonlust jag fick och jag förstår du oxså som fick denna fantastiska bild :)

    SvaraRadera
  7. Hej där!
    Tack för kommentaren på min blogg! Jag var ju tvungen att kika in på din och du har verkligen jättefina bilder här! Den besöker jag gärna igen! :)

    SvaraRadera
  8. Trevlig bild på fågeln som tar det säkra före det osäkra och håller sig lagom gömd...
    Hälsningar/SA

    SvaraRadera
  9. Der var pippen igjen

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/10/just-one-pic-4/

    SvaraRadera
  10. Som en kameleont gömmer den sig tills den avslöjar sig med sitt tjatter! Snyggt foto på något så vardagligt!

    SvaraRadera
  11. Åhh vad läckert. Fågeln som tittar ut.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  12. Great catch light in the eye of that sparrow!

    SvaraRadera
  13. Väldigt bra kamouflerad!

    SvaraRadera
  14. Et superb billede !!!... Ikke helt usynlig ;)

    Hilsen
    http://www.starone.dk/b4/?page_id=684

    Kom ihåg Ordlös Onsdag

    SvaraRadera
  15. What a cool shot! Love it!

    SvaraRadera
  16. he's perfectly camouflaged there!!

    SvaraRadera
  17. Hahaha Jag ser dig och söt är du också.
    Härlig bild.
    Kramizzzzzzzz

    SvaraRadera
  18. Så väl kamoflourerad den fågeln. Fint foto.

    SvaraRadera
  19. I almost missed her! Wonderful photo!

    SvaraRadera
  20. Kamouflerad, men du såg!

    SvaraRadera
  21. Väl komflerad men jag ser DEN. Superfin ögonlust är den.

    SvaraRadera
  22. So cute, peeking through the branches!

    SvaraRadera
  23. A cute little bird -- and I love your header photo. Beautiful! Thank you for sharing at Rural Thursdays!

    SvaraRadera
  24. That is a great shot!

    SvaraRadera
  25. beautiful bird :-) great shot :-) love it :-) Dropping by from Camera Critters

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättestort TACK till er alla!

      To all of you THANK YOU!

      Radera