Bloggintresserade

3 juni 2012

Panorama över slätten



Måndagtema  - PANORAMA

Just one pic


18 kommentarer:

  1. Midsommarens blomma...vacker!

    SvaraRadera
  2. Härligt somrig panoramabild;-)

    SvaraRadera
  3. Lekert sommerpanorama ;)

    SvaraRadera
  4. Morrn.
    Gillar den bilden, snygg förgrund.

    Ha de bra.

    Hasse A Norge

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅÅÅÅ så jättefint!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jätte vackert, med all grönska och blommande träd!
    Ha en fin vecka.
    Lotta

    SvaraRadera
  7. Inget dåligt panorama minsann, mycket vackert! Tjusigt med blommorna i förgrunden som skapar djup i bilden!

    SvaraRadera
  8. Ser somrigt och fint ut :)

    SvaraRadera
  9. Nydelig og grønt.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/06/04/mandagstema-43/

    SvaraRadera
  10. beautiful panorama! :)

    SvaraRadera
  11. Så sommerligt og så smukt. :-)

    SvaraRadera
  12. B lommande hägg är vacker och så luktar den så gott också.

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig sommarbild och snyggt fotat.

    SvaraRadera
  14. Vacker bildkomposition!

    SvaraRadera
  15. Herligt billede - Jeg elsker de træer med de hvide blomster - kastanie træer?? .. Flot lavet!!

    SvaraRadera
  16. Underbar förgrund och vackert med slätten. Panomrama måste ju inte vara storslagna bilder högt uppifrån. När jag gick i mellanstadiet och fick frågan vart jag helst ville åka svarade jag: Jag vill rida på Pampas. Vi hade väl nyligen läst om Pampas i skolan. Kan tala om att jag inte varit där och jag kan inte heller rida!

    SvaraRadera
  17. Vakkert bidrag til mandagstema. Elsker lukten av Hegg :) Takk for koselig kommentar inne hos meg.

    SvaraRadera