Bloggintresserade

25 juni 2012

Syren







Ljuvliga Syrenblommor
Macro måndag


26 kommentarer:

  1. It's beautiful! I like the smell of lilac.

    SvaraRadera
  2. Verkligen ljuvliga! Undrar vad det är för sort, såna skulle jag vilja ha! Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst är dom underbara i denna färgblandning
      som jag inte sett förr, jag vet inte vilken sort det är.

      Radera
  3. Todella kaunis ja uhkea syreeni, värikin on täydellinen:)

    SvaraRadera
  4. Underbara syrenfoton. Jag kan riktigt känna doften av dem......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja de är underbara!

      Radera
  5. How beautiful and amazing. I love lilac, your photos brought the smell back to me ... thanks.

    SvaraRadera
  6. Kjempe nydelig syrin!

    Ønsker deg en fin mandag. Klem

    SvaraRadera
  7. Den vackra bilden borde jag haft här om dagen ... ;)
    Nu är 'de' på väg!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men du fixar det bra ändå!
      Kram!

      Radera
  8. Helt underbar! Jah har inte sett den här färgen förut, men en mörklila har jag sett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det var helt nya för mig med!

      Radera
  9. Kjenner nesten lukten her jeg sitter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är en ljuvliga.
      Tack!

      Radera
  10. I love, Love Lilacs, even my shop is called by that name :)
    beautiful photos!

    SvaraRadera
  11. so lovely, i can almost smell them~

    SvaraRadera
  12. Such wonderful photos, the lilac looks fantastic ..
    Love greetings, Karin

    SvaraRadera
  13. How beautiful and amazing.Mind blowing pics..

    SvaraRadera
  14. So very beautiful

    SvaraRadera