Bloggintresserade

1 juli 2012

På land

24 kommentarer:

  1. Hei!
    Det er alltid spennende å titte innom bloggen din! Alltid flotte bilder!

    Takk for titten! Klem

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild!
    Typisk svensk sommar :)

    SvaraRadera
  3. De gör sig ganska bra på land också.

    SvaraRadera
  4. Mycket sommarstämning och lätt att få roddbåten i sjön :)

    SvaraRadera
  5. A lovely find by the lake!

    Thank you so much for sharing at Your Sunday Best this week.

    SvaraRadera
  6. Dette var et nydelig sommerbilde :)

    SvaraRadera
  7. Man hör vågskvalpet genom bilden. Vackert!

    SvaraRadera
  8. Skön sommarkänsla i bilden. Härligt att se.
    Kanske dags dra ner roddbåten i vattnet och ro iväg på en tur? :-)

    SvaraRadera
  9. From the summer feel of the photo. It's time to launch it. Great image. Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvaraRadera
  10. Så vackert med den gamla träbåten bland blommorna..

    SvaraRadera
  11. Lovely capture, the lake and the flowers. Simply beautiful. Have a great day!

    SvaraRadera
  12. Beautiful capture, perfect for a greeting card!

    SvaraRadera
  13. beautiful shot of a beautiful composition!

    SvaraRadera
    Svar
    1. To all of you THANK YOU!

      Radera
  14. Niin ihanan kansallisromanttista. Puuveneet ovat kauniita.

    SvaraRadera
  15. What a glorious summer shot!

    SvaraRadera
  16. Jag njuter av alla dina fina sommarbilder för många av dom påminner mig om mina barndomssomrar. På somrarna var jag mycket i Merikarvia, min mor är född där.


    Kram Birgit

    SvaraRadera
  17. Härlig sommarbild!

    SvaraRadera