Bloggintresserade

19 aug. 2012

Så här ser det ut där jag är

18 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder!
    Så vackert det är det är du är!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Härliga vyer! Verkligen vackert trissat!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fina bilder! Den mittersta är underbar med sina färger!

    SvaraRadera
  4. Du är i paradiset, ser jag, helt underbart vackert med både hav och ängar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Otroligt vackra bilder du visar i din triss! Underbart vackert!
    Din Vallmobild överst blir jag alldeles begeistrad av. Jag älskar vallmoblommorna.

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att se din omgivning just nu !!!
    Vi har sett trädgårdar idag ... visar snart ;O)
    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Underbart vackert..det är som om jag vill kliva in i skärmen..mmmm.....

    SvaraRadera
  8. SÅ himla underbart ser det ut där du är!!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Oj, vilka fina vyer, första är nog min favorit.

    SvaraRadera
  10. Vilken ljuvlig triss... så vackra bilder!

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt fina bilder, fina färger och vilken natur!

    SvaraRadera
  12. Vackert! Skulle tänka mej tillbringa min tid på vilken bild som helst av dina tre...
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Jeg måtte opp igjen for å se på seilbåten, deilig triss.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/08/19/slik-er-det-her-i-dag/

    SvaraRadera
  14. åååå vilket underbart ställe du vistats på! Skulle vilja sprida ut mig över hela Sverige och se alla vackra platser som finns.....man hinner ju bara med en bråkdel!

    SvaraRadera
  15. Jättefina bilder...gillar speciellt den första!

    SvaraRadera
  16. Det var et vakkert sted, bildene også :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett jättestort TACK till er alla!

      Radera
  17. Vilka vackra bilder, Andra bilden är ju helt ljuvlig.

    SvaraRadera