Bloggintresserade

2 okt. 2012

Skörd

8 kommentarer:

  1. Hej! Så roligt att du hittat till min blogg! Vilka vackra foton du bjuder på! Ha en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  2. Kul dom där kvinnorna som visar baken brukar tänka att så där gör ju jag många gånger någon kör förbi ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. en sån härlig bild du skapat. :) Gillar den skarpt. En blå flugsvamp med två ben. :)

    SvaraRadera
  4. Hihi, vilken rolig bild!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilken skön bild det blev av denna rumpa mitt ibland alla äpplen.
    Jag gillar bilden skarpt.
    Jag var inne här om dagen men då orkade jag inte skriva.
    Nu gick det bättre.
    Kanonbild.
    Verkligen snyggt komponerat.
    Kramizzzz....
    Mysig söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett hjärtligt tack till er alla!
      Kram!

      Radera