Bloggintresserade

19 nov. 2012

Antik



Fototemat  -  VÅR VÄRLD

18 kommentarer:

  1. Heisann!

    Skikkelig flott og rustikt motiv! Ser nesten ut som vi har vært på samme sted og fotografert :-D

    SvaraRadera
  2. Oh what a fabulous "texture" this timber creates. Is that a keyhole, I wonder, or has the doorknob come off?

    SvaraRadera
  3. What a wonderful old, rustic cabin!! Terrific capture for the day and a great look at a part of your world! Enjoy your week!

    SvaraRadera
  4. Wow , that's a worm log building!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvaraRadera
  5. Ah, a lovely rustic view of wood! I love in all stages:)

    SvaraRadera
  6. The weathered wood and textures are wonderful. Great composition and natural textures.

    SvaraRadera
  7. Lovely building ~ wonderful photo with great texture and age ~ (A Creative Harbor) ^_^

    SvaraRadera
  8. Love the rustic look!

    SvaraRadera
  9. Such a beautiful shot!

    SvaraRadera
  10. Love the worn look and the door still looks quite solid!

    SvaraRadera
  11. love this, the textures of the wood and that door is beautiful!

    SvaraRadera
  12. What a beautifully crafted barn this is!

    SvaraRadera
  13. I love this barn and the door and texture. You photographed it so beautifully.

    Excellent photograph!!!

    SvaraRadera
  14. Wow! I love this one!

    SvaraRadera
  15. Undrar vilka nävar som slipat dessa timmerstockar genom åren? Tycker mycket om denna bild och de förra med alla sina linjer

    SvaraRadera
  16. O dessa gamla fina byggnader. Jag brukar tänka tänk om väggar kunde tala vad mycket de skulle kunna berätta. Du har en fin blogg med fina bilder. Kan jag få lägga till din blogg som länk i min?

    SvaraRadera
  17. Har nu lagt in din blogglänk på mina bloggar (jag har två) fotobloggen: http://dagnysfoto.bloggplatsen.se/
    och min skrivarblogg där jag skriver om mig och mina dagar: http://dagnysdagar.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera