Bloggintresserade

26 nov. 2012

Staket



Måndagstemat hos Helene  -  Staket

16 kommentarer:

  1. Jättefin bild!

    SvaraRadera
  2. Kjempe fint! Man kan se at gamle gjerder har sjel!

    Klem Vivi

    SvaraRadera
  3. Et motiv å bli helt nostalgisk av :-) Flott håndverk, og fint stemningsbilde :-)

    SvaraRadera
  4. Hi Mina, thank you for being a follower of my blog. I saw your blog for the first time. It is so beautiful filled with gorgeous photos. I'm a new follower of yours.
    beagleAnnie

    SvaraRadera
  5. En vacker idyll :) Jag är ju så svag för falurött och gärdsgårdar
    Mitt staket ligger i Budapestbloggen
    http://budapestcityphoto.wordpress.com/2012/11/26/fence/

    SvaraRadera
  6. Eit gjerde som ein stansar opp og beundrar når ein ser det :)
    Flott bilde.

    anne-mari

    SvaraRadera
  7. Splendid composition!

    SvaraRadera
  8. Bardzo ciekawe ogrodzenie. Nie zauważyłam takiego będąc w Twoim kraju. Pozdrawiam.
    Mycket intressant staket. Jag märkte inte detta medan i ditt land. Din.

    SvaraRadera
  9. Great shot!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvaraRadera
  10. Great shot, the composition is fantastic! Thanks for sharing your world!

    SvaraRadera
  11. i want to live in a world where there are no fences.:p
    great shot!

    SvaraRadera
  12. Hei! Flott bilde, nydelig plass :O) Takk for at du ble med på min utfordring hos skipperfruas fotoblogg. Ønsker deg en fin dag, klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. To all of you, thank you!

      Tusen tack till er alla!

      Radera
  13. Så flott skigard! Jeg er så glad i slike skigarder :)

    SvaraRadera
  14. vad fint det är med gamla staket eller som vi säger "gärdsgård". det blir en viss stämning över den bilden Skulle kunna tro att det snart är midsommar.
    Min svärfar gör såna gärdsgårdar i Gästrikland(Sverige) Det är så vackert på landsbygden.
    Ha ett bra slut på veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera