Bloggintresserade

13 dec. 2012

Himmelskt



I LIKE  -  naturens underverk

29 kommentarer:

  1. Fin vinterbild med silhuett av kvistar!
    Det ser ut som bomullstussar, men det är nog snö! ;))
    Ha en fin Lucia! :)

    SvaraRadera
  2. Mina, så kallt! Bilderna är utmärkt, mycket trevligt och beskrivande. Men återigen, det kallt.! Jag har tittat ditt arbete och är spektakulära. Det är kvalitet här och jag har ritat dig. Jag vill inte missa någon av dina bilder. En kram från Spanien :)
    Mina, Qué frío!!!! Las imágenes son excelentes, muy bonitas y descriptivas. Pero, repito, que frío.! He estado viendo tus trabajos y son espectaculares. Hay calidad aqui y por eso te sigo. No quiero perderme ninguna de tus fotos. Un abrazo desde España

    SvaraRadera
  3. Finfint fast jag är ingen vinterälskare...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  4. Very beautiful photo!
    Cinzia

    SvaraRadera
  5. oh Anneli, this is such a tender, beautiful photo!

    SvaraRadera
  6. Nydelikt bilde...

    Britt.

    SvaraRadera
  7. Så rofyllt ....
    och vackert!

    SvaraRadera
  8. Kor vakkert !

    Anne-Mari

    SvaraRadera
  9. Naturen i vacker vinterskrud!

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  10. Looks way too cold for me, but so beautiful!

    SvaraRadera
  11. Vackert med bollar på kvistarna ,kram nette

    SvaraRadera
  12. Das sieht so wunderschön und sanft aus.

    LG Mathilda ♥

    SvaraRadera
  13. Jättevacker iskall vinterbild ! Visst är det lite av naturens underverk men även en duktig fotograf ;-)

    SvaraRadera
  14. Nydelig ... kald, naken skjønnhet!

    SvaraRadera
  15. Hoppsan; trodde det var fåglar när jag såg lilla bilden. det var allt bra häftigt tycker jag.
    Ha en fin fredag
    Kram meta

    SvaraRadera
  16. Vakkert! Kaldt og flott stemning i bildet ditt!

    SvaraRadera
  17. ładna zimowa fota!...pozdr:)

    SvaraRadera
  18. Totalt underbara vinterbilder.
    Jag vill bara hoppa IN i dem, vara där.
    Njuta.
    Fantastiskt ljus.
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika!
      Ja nu har vi en underbar vinter här
      -5 och mjuk snö.
      Kram!

      Radera
  19. Well done, beautiful image! Happy Skywatching!

    SvaraRadera
  20. den bilden är ju snygg, men inget i jämförelse med ein nya header. :) Ursnygg!

    SvaraRadera
  21. A stunning capture beautifully composed .... Bravo!

    SvaraRadera
  22. Beautiful picture.
    Have a nice day, Irma

    SvaraRadera
    Svar
    1. ♥ To oll of you, thank you!
      ♥ Tusen tack till er alla!

      Radera
  23. Nydelig!!!
    Likte også veldig godt bildet i headeren din!

    SvaraRadera