Bloggintresserade

3 dec. 2012

Julmånaden



December atmosfär - Måndagstema hos Helene

30 kommentarer:

  1. Og hvor fører vegen? Bildet får meg til å lure. Vakkert:)

    SvaraRadera
  2. I love snow, I love winter!
    Cinzia

    SvaraRadera
  3. Rigtig flot snebillede du viser - december stemning:)
    Hanne Bente

    SvaraRadera
  4. Skøn stemning af jul - på vej til at hente træet? ;-)

    SvaraRadera
  5. Snön gör verkligen sitt till!
    Ha en fin vintervecka.

    SvaraRadera
  6. Woww, jag önskar att jag kunde gå där i skogen. Snön gör naturen mjuk och skön nu dessa annars så mörka dager.
    Ha det bra
    Monkan

    SvaraRadera
  7. HELT underbart!
    Jag föreställer mig att det är vägen till Stenö!
    Hoppar in i bilden och befinner mig där!
    Fantastiskt fint foto!
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Ett av mina favoritmotiv!!
    "Okänt bakom kröken" ...
    Jättefint ♥

    SvaraRadera
  9. Verkligen stämning. Tänker på mina bilturer när jag var liten på landet.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  10. Det är så vackert med pudersnö och jag är glad att vi i Stockholm också har vitt på marken och inte bara grått, slask och blask!

    Undrar vart den här vägen tar vägen ? :-)

    SvaraRadera
  11. Tyst o stilla i vinterskogen....

    SvaraRadera
  12. Vintrig skog gör sig fint på bild.
    /SA

    SvaraRadera
  13. Jag älskar vintern.
    Den gör sig så bra på bild.
    Här har vi nästan ingen snö alls.
    Det flintar ute nu.
    Pytte.
    Jättefin bild.
    Kramizzzz

    SvaraRadera
  14. Great setting!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvaraRadera
  15. Ah, it does look cold, but so beautiful!! Terrific capture for the day!! Have a great week!

    SvaraRadera
  16. Looks very cold there...very interesting and beautiful, lovely shot. cheers

    SvaraRadera
  17. pani zima zawitała.....pozdrawiam

    SvaraRadera
  18. Beautiful drive and I love the pine trees covered with snow. What a pretty scene!

    SvaraRadera
  19. The snow has arrived. All looks so pristine and beautiful.

    SvaraRadera
  20. Ja så där ser det ut här med och det ska visst komma ännu mer. Fint foto. :)

    SvaraRadera
  21. Stemningsfullt og vakkert bilde. Hilsen Anne

    SvaraRadera
  22. Koselig og stemningsfullt! Ser for meg noen gå langs veien etter å ha vært i skogen for å finne juletre :-)

    SvaraRadera
  23. Så ska det se ut, jag sitter här och väntar på att det ska komma snö.....En fantastisk bild du tagit, som vanligt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  24. Flott bilde, liker symetrien med veg - bilspor!
    Ha en flott kveld!

    SvaraRadera

  25. Ha sido un placer visitar tu bloc, te invito a visitar el mío, i el nuevo post sobre la Pascua y sus dulces que te encantaran.
    Espero que nos volvamos a ver y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

    SvaraRadera