Bloggintresserade

10 jan. 2013

På toppen



- att stå på toppen av berget och se ut över stan.

20 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, flott himmel!
    Utmerket bidrag til temaet "Himmelsk"!

    SvaraRadera
  2. Good shot again.....nice done.

    SvaraRadera
  3. Nydelig bilde!! Stilig og flott header du har også:))

    SvaraRadera
  4. En fin bild över stan.
    Ha det bra.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Lovely view of the town and the pretty sky! Great capture! Happy Skywatching!

    SvaraRadera
  6. Snyggt.
    Vet du att jag aldrig varit i Gbg. Jag vet, otroligt dåligt.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika!
      Man kan inte hinna med alla ställen,
      du får sätta den på önskelistan i framtiden.
      Kram!

      Radera
  7. Flott! Är det månne Masthuggskyrkan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det den....sett från Slottsskogsberget!

      Radera
  8. Är i den sta´n alldeles för sällan...kostar ju massa pengar..fnisss...går ju inte komma hem tomhänt...jo förresten, är där då och då med jobbet, och då hinns inga affärer med....blir billigt och bra då....asgarv!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina!
      Jo du visst finns det mycket att köpa eller bara fönstershoppa :)
      Ha det gott!

      Radera
  9. Hej Anneli. Vet du, När jag var ung var jag alldeles övertygad om att flytta till Göteborg. Men så slog den stora kärleken till så det blev Malmö där jag också är född.
    Jag älskar västkusten. Skulle faktiskt kunna tänka mig att bo där uppe på berget.
    Kram Monkan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Monkan!
      Jo den är en riktigt trevlig stor småstad.
      Jag gillar den verkligen.
      Kram!

      Radera