Bloggintresserade

28 maj 2013

Fiske i vassen















Nere vid sjön.


14 kommentarer:

  1. Un luogo dove si respira pace e tranquillità...
    Cinzia

    SvaraRadera
  2. Dina bilder är underbara som får mig att drömma tillbaka till mina barndoms somrar i Finland.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anelma!
      Så roligt att du gillar mina bilder.
      Kram!

      Radera
  3. Mam nadzieję, że połowy ryb są obfite :). Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe. Pozdrawiam.
    Jag hoppas att fångsterna fisk är gott :). Den första bilden är stor. Yours.

    SvaraRadera
  4. Wat een prachtig visgebied en wat een natuurschoon.

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder från välkända platser i detta inlägg samt i tidigare.
    Jag tittar och njuter.
    Underbara plats!!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika!
      Så roligt om du känner igen platserna.
      Kram!

      Radera
  6. Trevliga bilder från fisket! Undrar om du fick matnyttig fångst eller "bara" fina bilder?
    / maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Nej det är nog ingen fisk för mig där.

      Radera
  7. Wonderful photos, amazing place:) Greetings

    SvaraRadera