Bloggintresserade

2 juni 2013

Inramad











INRAMAD  är dagens tema hos fototriss


18 kommentarer:

  1. Bra bilder till trissen. Men du, jag säger bara WOW till din header! Hur grann som helst!!!
    Ha en skön söndag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina!
      Ja, headern är ju verkligen inramad med blommor också.
      Kram!

      Radera
  2. Här har vi en duktig fotograf med den rätta blicken,
    bara älskar den tredje bilden i din triss,
    otroligt vackert.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Tänk vad många sätt man kan rama in på, någon har redan varit där och gjort jobbet, det gäller bara att hitta ramen. Fint trissat.

    SvaraRadera
  4. SNYGGT och igenkännande ...
    Allt bra här!
    Kram från alla ;O)

    SvaraRadera
  5. het lijkt mij heerlijk om daar te zijn,

    SvaraRadera
  6. Det var fina varianter på det inramade temat.

    SvaraRadera
  7. SÅ fint!
    Himla fina ramar. OCH jag längtar dit.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Härlig och superfin triss!
    Sista bilden blir min favvis, den är helt underbar.
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  9. Fina inramningar i trissen :)

    SvaraRadera
  10. De här var fina inramningar.

    SvaraRadera
  11. Härliga inramningar! Jag är inte säker på vilken av dem jag gillar bäst, men jag tror det blir bron som vinner!

    SvaraRadera
  12. Åh så vackra inramningar du fångat!
    Bron med de fina valven får ett extra plus i kanten.
    Och så din header - bara såååå ljuvlig!!

    SvaraRadera
  13. Verkligen snygga inramningar. Jag gillar detta med gamla hus och inramningarna du har passar ju bra till husen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett STORT tack till er alla!

      Radera
  14. Jätte fina bilder jag älskar den sista, så vacker!

    SvaraRadera