Bloggintresserade

22 juli 2013

Skärgården och havet

14 kommentarer:

  1. I love this landscape...
    Cinzia

    SvaraRadera
  2. O wat mooi en dan ook nog met dit weer.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder från härlig miljö!

    SvaraRadera
  4. En väldigt vacker värld! Njutningsfull!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Hej Anneli.
    Jag har precis startat en blogg, och kikar nu runt efter fler med mitt intresse. Det här är första gången jag är här hos dig. Jag är så glad att jag hittade hit, dina bilder är så vackra och nästan verkliga :) Jag ska nu kika runt lite mer och njuta av allt.
    Mia.
    ps// får jag länka dig i min blogg så att jag hittar dig med ett klick ;)

    SvaraRadera
  6. ....hej igen...
    min blogg heter Utanför min dörr. :)

    SvaraRadera
  7. Helt underbart!

    SvaraRadera
  8. ljuva sommar!! Så vackert fångat av dig!

    SvaraRadera
  9. Beautiful!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvaraRadera
  10. Grand sights from you!

    SvaraRadera
  11. Your photos are beautiful. Thank you for sharing them with us.

    SvaraRadera
  12. So charming, that second photo of the boats & background.
    My family - all of my grandparents & great grandparents on my father's side all came to northern Minnesota from Finland, about 100 years ago. They say it is much like the homeland here, we have a large Finnish population, my grandmother grew up in a little area called Soumi Hills. I've always hoped to one day visit Finland, where I still have many, many relatives!

    SvaraRadera
  13. Vilka underbara skäribilder.
    Jag ska faktiskt komma hem till villaavslutningen iår. HAR aldrig varit med om den förr. Det ska bli lite roligt.
    SAKNAR!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Nydelige bilder. Jeg elsker sjø og hav selv, og kjenner jo nesten lukten og brisen av bildene dine. Underbar header du har også :)

    SvaraRadera