Bloggintresserade

29 aug. 2013

I like



I LIKE  -  båtturer i spegelblankt vatten.

13 kommentarer:

  1. Förstår att du gillar ....
    Verkligen vackert!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. a wonderful view and a very nice picture Mina.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  3. Stillsamt vackert i din bild. Gillar vinkeln du fotat i.

    SvaraRadera
  4. Jeg liker også! :)) Nydelig vakkert stemning:))

    SvaraRadera
  5. Ja det håller jag med om, i din bild ser man inte något spår av hösten heller :) tummen upp för det!

    SvaraRadera
  6. Ja też bym z przyjemnością popływała po takiej spokojnej wodzie i podziwiała widoki wokół. Pozdrawiam.
    Jag skulle också gärna simmade på det lugna vattnet och beundra utsikten runt. Yours.

    SvaraRadera
  7. hoe komt het zo rustig op het water met dit hele mooie weer?

    SvaraRadera
  8. Vilken underbart vacker bild !! Gillar också båtturer i spegelblankt vatten. Är det vågor vågar jag mig inte ut ;-) Då är jag hellre landkrabba.

    SvaraRadera
  9. En underbar bild. Då kan till och med jag gilla att åka båt.

    SvaraRadera
  10. Sådana båtturer kan jag inte få nog av!! Så vackert.... :-)

    SvaraRadera
  11. Beautiful shot from bow of the boat ~ carol, xo

    SvaraRadera
  12. I like too! Beautiful waterscape and a lovely photo. Have a happy weekend!

    SvaraRadera
  13. the water is so clear and still, like glass... beautiful!

    SvaraRadera