Bloggintresserade

17 okt. 2013

Fågelliv



I LIKE  -  de små liven i vattnet


20 kommentarer:

  1. Härlig höstbild! Snart kommer änderna upp på land och vill ha lite kosttillskott men ännu så länge klarar de sig på egen hand!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att de hörs. En finfin höstbild som jag gillar.

    SvaraRadera
  3. En helt suveränt vacker höstbild!

    SvaraRadera
  4. heerlijk een prachtige kleurrijke herfstfoto met een schat aan eenden.

    SvaraRadera
  5. Härligt med sådant fågelliv!
    Kan tänka mig sitta på en bänk nere vid vattnet
    - och så ladda med en påse bröd....

    SvaraRadera
  6. Många änder på en och samma plats, höstkonferens måntro?

    SvaraRadera
  7. Javisst är de fina änderna .... sociala och alltid nästan i Parförhållande följer de varandra :) Vacker bild :)

    SvaraRadera
  8. mmmm...älskar dina höstbilder.
    Såg att ni fått snö i Närpes idag. Inte kul.
    Hoppas det töar bort snabbt.
    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Känns nästan som våren.
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  10. Läcker bild! Man kan stå nästan hur länge som helst och kolla in änderna, är nästan lite tantvarning på mej där...Och i förra inlägget...den bilden gillar jag verkligen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Så flott med fugleliv. Kjempe fint bilde.

    Vivi

    SvaraRadera
  12. En verkligt fin höstbild. Väldigt vad många änder du fick ihop ;-).

    SvaraRadera
  13. Mycket bra foto av många ankor!!

    SvaraRadera
  14. En vacker höstbild! Jag brukar bara se så här många änder på en gång under vintern.

    SvaraRadera
  15. Vilket myller av änder. Härftigt!

    SvaraRadera
  16. That sure is a lot of ducks!!! I love the green heads of the drakes!!

    SvaraRadera
  17. What a beautiful shot! So many great colors.

    SvaraRadera
  18. Pretty capture, I like seeing all the green heads! Have a happy weekend!

    SvaraRadera