Bloggintresserade

20 okt. 2013

Rosa











FOTOTRISS med temat - ROSA  för rosa bandet


19 kommentarer:

  1. Jättefina bilder :)

    SvaraRadera
  2. Härlig och fin rosa triss med underbara bilder!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Virkelig fine rosa bilder. Likte det øverste veldig godt.

    Ha en fin søndag. Vivi

    SvaraRadera
  4. Good photo's Mina.

    SvaraRadera
  5. Jätte fina rosa bilder. Första bilden blir min favorit,

    SvaraRadera
  6. Fin variation i din rosa triss! Översta bilden är så cool, den blir min favorit idag! Det gamla låset i kombination med färgerna, läckert!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  7. Roze ja de kleur moet wel in de omgeving passen maar het kan heel warm overkomen.

    SvaraRadera
  8. Fin rosa triss! Tänkt att det finns dom som vill bo i ett rosa hus :)

    SvaraRadera
  9. Staketbilden föll jag för! Snyggt!!

    SvaraRadera
  10. Gillar dina bilder otroligt mycket. Först tänkte jag dörren WOW men sen tycker jag ändå bild två faller mig i smaken. Är det möjligen i Las Palmas? Har några liknande bilder med de färgerna på hus därifrån.
    Snyggt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jeanette! Bilden med husen i berget är från den små byarna i Cinque terre, Italien

      Radera
  11. Så flotte bilder, stilige rosa hus og dør.

    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga bilder!

    SvaraRadera
  13. Spesielt og vakkert! og gjett om jeg ble nysgjerrig på hvor det er?! jeg tenkte Italia, men
    kanskje er det et helt annet sted..
    Utrolig flotte bilder! :)

    SvaraRadera
  14. Fina bilder i triss! Tänk hur många fina fotovinklar det finns :)
    Kram /bea

    SvaraRadera
  15. Så flotte bilder til "rosa" temaet!

    SvaraRadera
  16. Varierad och fin triss!

    SvaraRadera
  17. Det var fina rosa nyanser i dina trissbilder.

    SvaraRadera
  18. Mina, of a very warm welcome!
    I am very glad that you have not forgotten about me.
    Thank you ...
    Your photos as always are very beautiful. I like to watch them.
    Greetings to you dear.
    Lucia

    SvaraRadera