Bloggintresserade

30 apr. 2014

Björkar



Onsdagstema  -  Åtskild


12 kommentarer:

  1. Vackra björkar som växer lite åtskilda från varandra! Mysig, lantlig bild!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Fra samme rot, kankje, men likevel adskilt! Stilig bilde! -Margit-

    SvaraRadera
  3. Virkelig et flott bilde.

    Vivi

    SvaraRadera
  4. Härlig fotografi som bakgrunds björkar och hus. De bildar en föreningsband spektakulära.
    En kyss från Spanien, Mina

    SvaraRadera
  5. Unga björkar som verkar vilja växa lite åtskilda. Kanske en tävling inbördes, vem ska växa sig stor och stark?
    Vackert foto på björkarna med bondgårdens byggnader i bakgrunden. Åkrarna verkar fortfarande vila efter vintern.

    SvaraRadera
  6. Tack för den bilden !!! Så vacker. Älskar björkar som inte finns här på Malta. Hoppas de slagit ut nu när jag reser till Stockholm imorgon.

    SvaraRadera
  7. Jag körde oxå björkar, fast lite mer uppvuxna. Vacker bild på fina stammar!

    SvaraRadera
  8. Υπέροχη η φωτογραφία σου αγαπητή μου Mina με τις σημύδες!
    Η Σκανδιναβία φημίζεται για αυτά τα μεγαλοπρεπή δέντρα !
    Φιλιά και καλό μήνα

    SvaraRadera
  9. Oh så vita och fina björkstammar, björken är ett av mina favoritträd. Dina åtskilda björkar är jättefina, pryder bilden fint.
    Monkan

    SvaraRadera
  10. Björkstammar är vackra, och de här är inget undantag.

    SvaraRadera
  11. Lustigt att jag fick syn på din bloggbild just nu....satt nämligen och önskade mig en himalayabjörk...men det lär nog bli svårövertalat....

    SvaraRadera
  12. Nydelige bjørkestammer! Jeg er så glad i slike bilder!
    Og du har en vakker heading også! :)

    SvaraRadera