Bloggintresserade

12 juni 2014

Jag gillar



I LIKE  -  originella blommor


20 kommentarer:

  1. Det gör jag med :) Speciellt när jag får de presenterade för mig i vackra foton!

    SvaraRadera
  2. What a beautiful blossom! I adore spindly leaves like that!

    SvaraRadera
  3. geweldig mooi die zie ik hier nooit.

    SvaraRadera
  4. En väldigt vacker originell blomma, så fint du fångat den!

    SvaraRadera
  5. Ovanligt gillar jag med, och den där ser mycket spännande ut. Ingen växt man finner häromkring, eller?
    /Kiki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej troligen inte för jag hittade den i Botanisk trädgård.

      Radera
  6. Ja, den blomman var verkligen originell, kul!

    SvaraRadera
  7. What is the name of this flower?

    SvaraRadera
  8. Erikoinen kukka.
    Olet ottanut hienon kuvan siitä. En kyllä tunnista tätä (mutta on paljon mitä en tunnista :)

    SvaraRadera
  9. Kul att du gillar det för nu får även vi se dem och det här var en spännande blomma.

    SvaraRadera
  10. Kul form på den här. Jag tror att det är en spindellilja. Jag tror att jag sett den på Botaniska trädgården.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det kan det vara, jag såg den på Botaniska.

      Radera
  11. Er det Ismene? Morsom fasong!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte vad den heter.

      Radera
  12. Beautiful flower! I never seen it before.

    SvaraRadera
  13. jag har sett något liknande, men tror dom hade ännu tunnare blad. Konstigt att de håller i blåst. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den fanns i ett växthus i Botanisk trädgård.

      Radera
  14. Really an original flower !

    SvaraRadera