Bloggintresserade

30 juni 2014

Käringtand

13 kommentarer:

  1. Upeat makrot!!

    SvaraRadera
  2. Very nice!

    Greetings - Monika
    Alltagsfotografie + Lady Bente

    SvaraRadera
  3. Hij staat er geweldig mooi op.

    SvaraRadera
  4. These are really one pair of beautiful macros :-)
    The yellow color is also so beautiful!

    SvaraRadera
  5. excellent images

    SvaraRadera
  6. Vackert och soligt gult :)
    Må gott /bea

    SvaraRadera
  7. Meget - meget smukke macro!
    Godt arbejde :-)

    SvaraRadera
  8. Jag tror inte att jag någonsin sett så noga på en käringtand. Den är ju riktigt vacker!

    SvaraRadera
  9. Åhh, Kärringtand, en sån har jag inte sett på år och dag! Det var en av mina älsklingsblommor när jag var liten, men jag hade helt glömt bort den nu!

    SvaraRadera
  10. Wonderfully mellow yellow flowers!! :-))

    SvaraRadera
  11. Lovely macros!

    SvaraRadera