Bloggintresserade

21 sep. 2014

Gamla vägar












Fototriss  -  Vägar

18 kommentarer:

  1. Den mittersta stenlagda vägen faller jag pladask för. Där vill jag vandra!

    SvaraRadera
  2. Det var fina gamla vägar du hittat!

    SvaraRadera
  3. Nostalgitripp längs gamla byvägar o dyl :)
    Ha det gott /bea

    SvaraRadera
  4. Bild 2, jag säger bara WOW!!! Vilken väg att vandra!

    SvaraRadera
  5. Wege, wie ich sie mag.

    SvaraRadera
  6. Så vackra gamla vägar! Och vilket jobb man lagt ner på
    stenläggningen. Snyggt trissat .-)

    SvaraRadera
  7. Vilka sköna miljöer dina vägar ligger i. Skulle gärna ta en promenad efter varje väg.

    SvaraRadera
  8. Zo verschillend maar allemaal mooi.

    SvaraRadera
  9. Riktigt lockande promenadvägar . Där ginge jag gärna. :)
    Fina bilder.
    Berit E

    SvaraRadera
  10. Tänk att lägga en sån stenbeläggning.....vilket jobb! Men fint blev det!

    SvaraRadera
  11. Så vackert det såg ut med den stenlagda vägen // Anita :)

    SvaraRadera
  12. På första bilden är min favoritstig!
    Fin triss!
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  13. Vackra vägar i din triss! Mittenbilden är så charmig!

    SvaraRadera
  14. Fina och mysiga vägar alla tre men med olika känsla och stil. Kul att se.
    Ha det gott. /Ingela

    SvaraRadera
  15. Den översta bilden visar en väg som jag känner till. Har du kikat under bron? Vilket proffsjobb med stenar mot vattnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag var ner och såg bron ... dom kunde förr.

      Radera
  16. Vilken fin triss! Får sån lust att gå längs den översta vägen, ser jättemysigt ut. Många vackra bilder både i det här inlägget och i de nedanför, härligt att kolla på!

    //Scaniatjejen
    http://www.scaniatjejen.se

    SvaraRadera
  17. Upea kivetys keskimmäisessä tiessä. Aika erikoinen näly. Ja nupukiveä olen tottunut näkemään vain kaupungissa. Yuntuos olevan tosi tosi vanhoja. yeitä. Kivat kuvat.

    SvaraRadera