Bloggintresserade

24 okt. 2014

Stenväskan



Fredagstema  -  Människoskapelser


13 kommentarer:

  1. WOW! Her har det vært en ekte kunstner! -Margit-

    SvaraRadera
  2. particular photo ! saluti

    SvaraRadera
  3. Fyndigt!
    Trevlig helg /Bea

    SvaraRadera
  4. Rätt tung kan jag tänka mig ...
    Häftig :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Blev tvungen att tänka till och tänka om när jag läste "Stenväskan" - min hjärna hade rean bestämt att det var en, typ, snigel med hjälm *S* Kanske jobbar för mycket med åldrarna där fantasin är med på ett helt annat sätt!

    SvaraRadera
  6. Tuota ei jaksaisi mukana kantaa ;=)

    Kiva kuva!!

    SvaraRadera
  7. Originell typ av väska.
    Inte den man bär med sig dagligen....

    SvaraRadera
  8. Geweldig z,on beurs daar kan je heel lang uit putten.

    SvaraRadera
  9. Åhh, så läckert! Stenar är vackra i sig, men här höjdes den till en helt ny nivå, med ändå ganska enkla medel!

    SvaraRadera
  10. Men vad söt. Det var ett lite kul sätt att smycka en sten. Jag tänkte dock på en motorcykelsnigel. Jag vet inte varför men det var så min tanke for.

    SvaraRadera
  11. Vilken häftig , verkligen en rolig ide // Anita :)

    SvaraRadera
  12. Vilken cool skapelse!

    //Scaniatjejen
    http://www.scaniatjejen.se

    SvaraRadera