Bloggintresserade

15 jan. 2015

Miniformat



I LIKE  -  en röd liten stuga.


21 kommentarer:

  1. Liten idyllisk stuga mitt ute i vattnet :) Fint boende för fåglar?
    Oavsett så gillar jag den!

    SvaraRadera
  2. WOW .... SÅ SÖT !!
    Riktigt i din smak ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Me like, too! Om man bara hade fått plats i ett så litet hus så hade det varit alldeles tillräckligt för mig!
    Agneta kram

    p.s. hade tappat bort dig, men det var bra att du hälsade på hos mig, så hittade jag dig igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta! Det kan bli så ibland, och jag är väl inte så aktiv heller med kommentarer.
      Kram!

      Radera
  4. So cute! Groetjes,

    Hetty

    SvaraRadera
  5. Geweldig je moet maar op het idee komen

    SvaraRadera
  6. Tänk att ha en egen ö... Vilken dröm!!
    Snygg header har du också.
    Kanske har skrivit det förr...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Beppan! Ja va härligt det skulle va!

      Radera
  7. Vilken härlig bild !! Helt underbart varma färger med den lilla röda stugan på miniön i fokus. Snyggt !
    http://anitasmalta.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst och solen som lyser på den en kall vinterdag!

      Radera
  8. Men så fint. En alldeles egen liten ö åt den lilla röda stugan. =)

    SvaraRadera
  9. Åhh, så söt! En sån skulle jag vilja ha i vår Humleby i trädgården, får kanske bli sommarens projekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog bra.... den går säkert fort att snickra ihop för den är ju inte så stor.

      Radera
  10. Gulligt :-)
    Ha det gott. /Ingela

    SvaraRadera
  11. Bardzo ciekawe, bardzo :).

    SvaraRadera