Bloggintresserade

23 jan. 2016

Snörikt











Fototriss - Så här ser det ut där jag är


16 kommentarer:

  1. Verkligen jätte vackert och betydligt mer snö än här! Trevlig helg! /Lotta

    SvaraRadera
  2. Oi oi oi miten kauniita talvimaisemia, loistavia kuvia!

    SvaraRadera
  3. Så vacker det är hos dig! Mycket snö och solsken!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Härliga vinterbilder!!!!

    SvaraRadera
  5. Du tyckte att mina vinter bilder var vackra och jag kan bara säga, detsamma till dig :)

    SvaraRadera
  6. Śliczne zimowe kadry !!!

    SvaraRadera
  7. Vackert ♥ ♥

    SvaraRadera
  8. Masse flotte bilder.

    SvaraRadera
  9. Oj 1. bilden tycker jag mest. Där är en känsla av rymd !!! och träden ser så vackert och jag tycker om alla dina bilder. Vackert !!!

    SvaraRadera
  10. Fina vinterbilder och båtarna i hamnen så vackert!

    SvaraRadera
  11. Verkligen vackra vinterbilder så fint med båtarna i den sista.

    SvaraRadera
  12. Riktigt vintrigt och vackert!! Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  13. Oj, så fint snön ligger men tänk att båtarna är kvar i vattnet (isen!) - är de bortglömda eller brukar det inte frysa på där du bor?

    SvaraRadera
  14. Vackra vinterfoton :) även om jag just nu bara vill ha VÅÅÅRRR

    Idag bjuder jag på mitt nya favo recept på bloggen :)

    Ha en fin ny vecka!

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera
  15. Underbara vinterbilder! :)

    SvaraRadera
  16. Ihanat talvikuvat, tämä fiilis on meillä nyt (toistaiseksi) taaksejäänyttä aikaa.

    SvaraRadera