Bloggintresserade

18 jan. 2012

Ordlös onsdag



Miniatyrer


31 kommentarer:

  1. Fina miniatyrer som skulle trivas i ett dockhus?

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka söta små miniatyrer.
    //jonna d

    SvaraRadera
  3. Gulliga! Vore något för en liten tjej med dockskåp! ;)

    SvaraRadera
  4. Såå søtt, og et flott bilde.

    SvaraRadera
  5. Så tjusiga! Det finns till och med något på gång i spinnrocken :0)

    SvaraRadera
  6. Åh så fina miniatyerer!!

    SvaraRadera
  7. Söta miniatyrer, så skickligt att göra något så pyttelitet.

    Ha en fin vecka. Lissen

    SvaraRadera
  8. Så fine, tilhører de et dukkehus?
    Ha en god dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är bara en del av
      min älskade minisamling.

      Radera
  9. Vilka fina miniatyrer. Jättefina. :-)
    Har du plockat ut dem ur dockskåpet?
    Gillar speciellt den lilla spinnrocken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Nej något docksskåp har jag inte haft,
      det är bara samlarprylar.

      Radera
  10. Sikke nogle fine små møbler...;-D

    SvaraRadera
  11. Så fina och så fint uppställda. Spinnrocken är extra fin!

    SvaraRadera
  12. OH, så fina! Är det en liten skinnstol?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja det är en sådan stol.

      Radera
  13. Nämen åh så söt!! porslin, gungstol allt! Läste här i kommentarfältet att du är en miniatyr-samlare, och när jag ser de fina sakerna, förstår jag dig ;)
    Så fina grejer!

    SvaraRadera
  14. Vackra små möbler, gillar spinnrocken, fina detaljer i den.

    SvaraRadera
  15. Fine og søte miniatyrer!

    SvaraRadera
  16. Vilka "sötsaker" du bjuder på! En perfekt inredning för ett dockhus, inkl. porslin. Urbra bidrag.
    Åsså scrollade jag ner lite i din blogg och fascinerades över vilken fantastiskt duktig landskapsfotograf du är.
    Tack för att du kikade in hos mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!
      Jo jag skulle gärna ha ett dockhus
      men kanske jag får hjälpa till med
      lilla barnbarnet, passar väl sig bättre så :)

      Radera
  17. Läser att du inte har något dockhus, det borde du nästan ha! Till så fin inredning!

    SvaraRadera
  18. Så nydelige små ting du har.Arti å se:)

    SvaraRadera
  19. Så fina, speciellt gungstolen som påminner om en som farmor hade!

    SvaraRadera
  20. Så søte og fine miniatyrting hos deg!
    Rokken var ekstra fin, men også stolene.
    Ja, jeg likte det alt sammen!
    er så fint med slike småting!
    Takk for din hilsen!
    -Margit-

    SvaraRadera
  21. O så fina! Dom skulle verkligen passa i ett dockhus.

    SvaraRadera
  22. Så söta små dockmöbler. Särskilt spinnrocken, kul att du har sparat. Jag har också några dockmöbler kvar. Ha en bra vecka, vi kanske syns i fototriss/Linnéa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja, men jag är inte så bra på fototriss.

      Radera