Bloggintresserade

17 jan. 2012

Sjöbodar









I väntan på en varm sommar.

6 kommentarer:

  1. Vakre sjøboder var det.Skikkelig vinter hos deg med masse snø,også på vannet.
    Takk for din kommentar hos meg.
    Ha en fin kveld:)

    SvaraRadera
  2. Vad du måste ha nära till härlig natur, när du tar så fina bilder.
    Jag gillar också att fota. Tiden o orken räcker inte alltid till att ta sig ut och fota. Fast jag tror att du kommer att inspirera mig med dina fina bilder.
    Hoppet finns.
    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder du har här på din blogg :)
    Så kul att du tittade inte hos mig ..så jag kunde hitta din sida och få se alla dessa vackra bilder :)
    Så du har en likadan kamera som jag har såg jag ..Jag har också en Canon 550 och ett objektiv 55/250 :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Tack för titten inne hos mig, du har ju alldeles underbara naturbilder här hos dig. Me like! Återkommer gärna ;-) /Caja

    SvaraRadera
  5. JAG vill till Närpes!! PÅ vintern! DET var sååå länge sen!
    Undera Bilder. Jag blir helt förstummad.
    Kram!

    SvaraRadera